Softskills Metaverse
Wat kan virtual reality betekenen voor studenten in het hoger onderwijs in Europa en Noord-Amerika? Bodyswaps gaat samen met Meta en Carl Boel (Thomas More) Immersive Learning virtual reality uittesten in 100 scholen. Ze mogen elk een half jaar lang twee virtual reality brillen (Meta Quest2) uitlenen en dan krijgen ze toegang tot hun bibliotheek vol met virtual reality trainingen rond soft skills.
Dit project ontdekkenAiAi communicatiebureau
Hoe 25 jongeren ervoor zullen zorgen dat iedereen mee is met Artificial Intelligence dankzij nieuw pop-up communicatiebureau ‘Aiai’
Op maandag 15 mei lanceren 25 jonge ondernemers van de Belgian Advertising School (BAS), een opleiding van Thomas More Antwerpen, hun eigen pop-up communicatiebureau Aiai. Zeven weken lang werken zij als onderneming in Antwerpen. “Wij zijn AI-explainers en explorers die bedrijven op een menselijke en toegankelijke manier kennis laten maken met generatieve AI.”, vertelt BAS’er Emma Stabel.
Met dit onderzoeks- en innovatieproject ondersteunen we ondernemingen bij het werven en binden van klanten (B2B en B2C) door hen via Augmented Reality unieke ervaringen te bezorgen.
Augmented Customer Involvement: contact Anne Smits, anne.smits@thomasmore.be
Dit project ontdekkenImmersive Care
Immersive technology refers to each type of technology that extends reality or creates a new reality. These technologies create a feeling of immersion in an artificial environment, that replaces or changes (augments) the real environment, which in turn causes users to get carried away by the newly created surroundings. A head mounted device or a headset is commonly used to experience this kind of technology.
Dit project ontdekkenHoe nieuwe technologie jouw communicatie kan versterken
Technologie biedt steeds meer nieuwe mogelijkheden om onze job vorm te geven. Met name de vooruitgang in kunstmatige intelligentie (AI), augmented reality (AR) en neuromarketing heeft de manier waarop communicatieprofessionals en marketeers hun doelgroep bereiken drastisch veranderd.
Dit project ontdekken
Untapped
Hoe kan je je doelpubliek efficiënt en effectief bereiken met kwaliteitsinhoud over verschillende mediakanalen heen? Het praktijkgericht onderzoeksproject UNTAPPED wil ondernemingen ondersteunen bij multiplatform contentproductie en -distributie.
Dit project ontdekken
Immersive Mental Health
Met dit project willen we de samenwerking tussen Vlaamse zorg- en welzijnsinstellingen en technologische bedrijven bevorderen.
Meer bepaald tussen de instellingen en bedrijven die het mentaal welbevinden van zorgvragers én hulpverleners willen verbeteren door gebruik te maken van immersieve technologieën, zoals virtual reality en van draagbare technologieën (wearables) voor het meten van hartslag, ademhaling en andere biofeedback tijdens hun beleving.
Dit project ontdekkenZoomedia
ZooMedia is een content- en experience-platform dat vertrekt vanuit de Thomas More-studenten van alle Nederlandstalige en Engelstalige mediaopleidingen. We richten ons tot de doelgroep van 18- tot 24-jarigen.
Dit project ontdekken21bis
Het is het publicatieplatform van onze studenten Journalistiek en International Journalism van de hogeschool Thomas More dat we gebruiken in verschillende projectvakken. De naam 21bis is gelinkt aan het huisnummer van onze mediacampus, in Mechelen, en ook wel aan de gemiddelde leeftijd van onze doelgroep, namelijk studenten.
Dit project ontdekken

